You've strumbled to my NEVERLAND. you can wish anything here . F O L L O W | D A S H B O A R D .
//AmyraNajwa
IBU...
Tuesday 11 December 2012 | 17:41 | 0 comments
11-12-12 5:29pm...
Assalamualaikum semua...lama xblogger...tiba2 hari ni rasa nak login...

Setelah sekian lama aku mencari d mana silap dari ni...pd tarikah hari ni, aku gagal mengawal air mata ni...

Teringat balik cerita lama...bukanlah kisah antara aku ngn bf...tp antara aku dgn ssorg yg aku syg...ibu...ye ibu...selain fmly, bf, dialah insan yg paling aku syg...

Tp aku x tau nak cari dkt mana... Rindu ni menyesakkn dada...umpama ruang yg sempit aku duduk...terlalu sempit hingga tiada ruang utk bernafas...

Air mata...
Peneman setia d kala nama mu terlintas d hati wahai ibu...mengertikah ibu? Jiwa ni terseksa...tak ada tempat nak luahkn...xada teman yg mengerti akan apa yg sy rasakan...jalan terbaik...menangis sendiri... Xada sape yg peduli...

Older Post | Newer Post
Navigations Here

About Affies Entries

Holaaaaa
Holaa everyone. You've just enter my territory. Muahahahaha, lol. Okayy, I'm Amyra Najwa . Just call me Myra .

Let's Talk

Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA