You've strumbled to my NEVERLAND. you can wish anything here . F O L L O W | D A S H B O A R D .
//AmyraNajwa
menCintai aku dgn seadaNya...
Thursday 14 April 2011 | 18:13 | 0 comments
assalamualaikum dadyZ...
thanx to0 dadyz coz bt owg hepi...
thanx hadir lam idup owg...
tak dapat aku lindungi perasaan...
kau impian yg aku impikan...
foR dadyz , dGr kata2 lagu nih...

kisah donGeng...!!!

ku sedar ku xseberapa,
jika Dbandingkan dgn mereka,
yang jauh lebih megah
dr diri ini...

apa yg mampu ku beRhias,
hanya la hati yg ikhlas,
terpendam simpan utk dia yg sudi...

mencintai aku dgn seada nya,
mencintai aku bkn kerana rupa...


dalam waktu sedu,
dalam waktu hiba...


ku harapkan dia,
rela...


mencintai aku dgn seadanya,
sanggup menerima,
insan tak sempurna,

atau mungkin cinta,
sebegitu rupa,
kisah dongeng saja...

belum pernah ku merasakan,
Dpeluk dalam dakapan,
eratnya melindungi jiwa rapuh ini...


sanubariku memerlukan,
kehadiran sorang teman
tulus mencurah kasih
sepenuh hati

mencintai aku dgn seada nya,
mencintai aku bkn kerana rupa...


dalam waktu sedu,
dalam waktu hiba...

Older Post | Newer Post
Navigations Here

About Affies Entries

Holaaaaa
Holaa everyone. You've just enter my territory. Muahahahaha, lol. Okayy, I'm Amyra Najwa . Just call me Myra .

Let's Talk

Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA