You've strumbled to my NEVERLAND. you can wish anything here . F O L L O W | D A S H B O A R D .
//AmyraNajwa
iBu , iBu n0k tau x??
Wednesday 23 March 2011 | 20:12 | 0 comments
iBu tuH pNtinG dLm id0p sY...
sY puN xPasti np sYg Nih maKiN meNebal utk iBu...
aNdai kata smPai siNi ja sY dpT tGk iBu,sY REDHA , tp paSti sY akaN meNanGisinya...
kal0 sY dtakdirkaN xda kaki , sY dah xboleH peGi melangkah kat iBu...
kal0 sY xada taNgaN , sY dah xboleH n0k salam cium taNgan iBu...
kal0 sY buta , sY takot xleh tgk iBu ag...
kal0 sY dtakdiRkan utk xdpt mdengar ag, sy tringin n0k dgr iBu ckp yg ibu syg sY...
kal0 sy dtakdirkan utk xbercakap bt selama2nya, sy n0k iBu tau yg sY syg kn iBu...
yG paliNg sy tak0t , TUHAN ambiL iBu dRpD sY...
sY xbeRsedia utk itu bu...
kal0 sY mampu , biaRlaH sY melaNgkah pegi meninggalkaN iBu sebelum iBu tNggalkn sy...























I use my eye to see uR face...
I use my nose to smell ur peRfume...
I use my hand to hold uR hand...
I use my mouth to say 'i luv u iBu'...
I use my leg to run away to u...
I use my mind to remembeR uR name...
I use my heart to keep our memory wif u ,,, iBu aZliN aZmaN...

Older Post | Newer Post
Navigations Here

About Affies Entries

Holaaaaa
Holaa everyone. You've just enter my territory. Muahahahaha, lol. Okayy, I'm Amyra Najwa . Just call me Myra .

Let's Talk

Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA