You've strumbled to my NEVERLAND. you can wish anything here . F O L L O W | D A S H B O A R D .
//AmyraNajwa
aku bLajaR tuK mCintia mu...
Tuesday 15 March 2011 | 02:05 | 4 comments
Assalamualaikum, kali ni bkn aku nok tnjok bape bnyk owg yg pnh hadir lam idop aku, tp aku nok cite btapa aku xnok ati owg laen trluka smpaikn aku bljar n tanam sndri rasa ksh syg tok ssowg tuh...
Setelah hampir tiga tahun couple, kisah kita berakhir disini.Asdanhaini, untuk terakhir kalinya kita bertemu.Bukan tak sayang, tapi keadaan tak mengizinkan kita untuk bersama.Sehingga sekarang namamu tersemat kukuh dihati.Kau la insan pertama yang berjaya menakluki hati ini.Kau jau yang mengajar ku apa ertinya cinta.Maafkan aku andai kata sikap ku selama ini telah banyak mengguris hati dan perasaanmu.Kenangan yang telah kita ciptakan bersama terlalu indah untuk aku gambarkan dengan kata2.Terlalu tinggi harganya untuk aku perdagangkan.Terlalu manis untuk dihidangkan.Tapi apakan daya? Ini semua kehendak ilahi dan juga keluarga tercinta.Demi abah, umie dan keluarga yang amat aku sayangi, aku sanggup lakukan apa saja.Walaupun hati dan perasaan aku terguris, tiap hari berendam air mata, aku rela asalkan mereka tersenyum bahagia.
Tanggal 5.feb.1991, detik dimana umie menahan kesakitan demi seorang bayi yang hanya akan menyusahkan hidupnya.Abah yang penuh kesabaran menunggu diluar.Menantikan kehadiran anaknya yang ketiga.Along dan Abang yang setia disisi abah tak putus2 tanya bila adik nak keluar.Abah dan umie, akak bersyukur sangat dilahirkan sebagai anak kalian.Halalkan setiap apa yang kalian hidangkan untuk anak mu ini, walau setitik susu pun.Akak minta maaf sebab banyak lukakan hati kalian.Akak tak mampu jadi apa yang kalian inginkan.Untuk adik2 ku,Abg chik, Adk j, Chah,dan Adk ya.Akak sedar akak selalu marahkan kalian, akak tak sempurna menjadi seorang kakak.Mungkin akak tak layak jadi kakak korang.Tapi mengerti la wahai adik2 ku, sayangnya akak terhadap kalian lebih dari nyawa akak sendiri.Akak sanggup gangtikan nyawa akak sendiri untuk kehidupan kalian semua.Pada kakak dan abang iparku,terima kasih sebab sudi hadir dalam keluarga kami.Kalian sudi terima myra sebagai adik ipar kalian.Sikit pun tak pernah terlintas dihati ini untuk bezakan kalian dengan adik beradik yang lain, umpama darah yang mengalir dalam badan kalian, ianya mengalir dalam badan myra juga.
Hafidz Amirddin, kau ciptakan sebuah angan2 yang indah untuk ku.Kau buaikan aku dengan lagu yang penuh syahdu sehingga aku leka dan lena dek janjimu.Aku terlanjur sayangimu.setelah itu kau merobek hati dan sanubariku.Tega kau bersama Si dia yang telah ku anggap kakak.Dia yang aku anggap kakak, tidakkah secebis rasa bersalah mu itu terhadapku setelah dia yang aku sayangi telah kau rampas.Terkapai2 aku sendirian, terjatuh bangun aku melangkah setapak demi setapak sendirian untuk berjalan mara kehadapan.Tiada lagi Asdanhaini , tiada lagi Hafidz Amirddin .yang ada cuma luka yang tak pernah kenal erti sembuh.Luka yang tak bisa dicari ubatnya.Mana mungkin aku tampal plaster 10sen!!!
Tiap kali jatuh aku gagahkan diri untuk berdiri sendiri, sehigga la aku jatuh ada yang sudi menyambut dan berdirikan aku.Mohammad Fahmy Hakimi, insan yang tak pernah kenal erti letih dan penat mengejar cinta dariku.kimi, maafkan owg, bukan tak ada sayang dihati ini untuk dirimu, tapi luka dulu belum pun sembuh.Fobia dengan kisah lalu sehigga aku menghukum dirimu sedemikian rupa.Izinkan aku mengambil sedikit waktu untuk menyambut huluran tanganmu itu.Aku harap kau setia menanti detiknya aku menerimamu. Macam ni laa aku , hari2 yg aku lewati agak sukar.Dari rasa bahagia dgn keluarga trcinta memang x terungkap.Tambah pulak kehadiran anak along.Bertambah tanggungjawab aku.Tapi bila sendirian?? Aku x boleh tipu, memang aku perlukan seseorang dlm idop aku.Buat masa sekarang aku serahkan segalanya kepada Dia yang berhak.


Older Post | Newer Post
Navigations Here

About Affies Entries

Holaaaaa
Holaa everyone. You've just enter my territory. Muahahahaha, lol. Okayy, I'm Amyra Najwa . Just call me Myra .

Let's Talk

Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA